martes, 28 de octubre de 2014

AU REVOIR MARIE

La segona activitat que vam fer va ser Au Revoir Marie.
A classe vam llegir una obra en forma de diàleg relacionada amb l'Antic Règim on cada un representava un personatge.
La obra tracta sobre dos personatges (Hugo i Migue) que estan poc interessats en estudiar. Van junts a la mateixa classe i en una classe d'història s'adormen i es traslladen en un somni que els porta a la Revolució Francesa del Segle XVIII. L' Hugo va vestit amb roba d'home gentil i en Migue de pagés. Els dos aprenen moltes coses.
Aquesta activitat se m'ha fet una mica pesada, però tot i així m'ha agradat.
 M'ha servit per conéixer com era la societat de l'antic règim, per veure els conflictes que es van produir i que van portar a la Revolució del 1789 a França.
 M'he donat compte de moltes coses, veure com vivía la gent d'aquella època m'ha fet valorar més el meu estil de vida i la societat on estic vivint.


No hay comentarios:

Publicar un comentario