jueves, 23 de octubre de 2014

JOC DE ROLS


La tercera activitat que vam fer és el Joc de Rols.
Consistia en grups de quatre o cinc persones. Cada grup havía de representar un personatge o personatges diferents i explicar els avantatges, els desavantatges, la opinió personal i el que proposaven cadascun sobre el tema dels impostos relacionat amb l'estament que els hi tocava.
Hi havia cinc grups i cada un representava un estament: El rei, la burgesia, el poble, la noblesa i el clergat.
Cada grup havía de posar en comú les seves idees i escriure-les en un full.
Un membre de cada grup va sortir davant la classe per exposar el seu argument. Jo vaig haver de fer de rei, i personalment em va agradar molt perquè jo i el meu grup vam fer una carta dirigida als Estats Generals, reunits a l'Assamblea Nacional, que havíen de votar a favor o en contra de que els pobres paguessin impostos. 

Aquesta activitat m'ha agradat més que les altres que hem fet fins ara, ja que crec que és molt important  que tothom tingui el dret d'opinar i de defensar les seves idees i respectar les dels demés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario